Dijagnostika uređaja traje 2-3 radna dana. Ukoliko traje duže, bit ćete pismeno obavješteni.
Apple ovlašteni servis - Kako vam možemo pomoći?
Radno vrijeme servisa je od ponedjeljka - subote od 09:00h do 21:00h.
Uređaj je moguće ostaviti ili preuzimati unutar radnog vremena dućana, pon. do sub. od 09:00h do 21:00h.
Cijena dijagnostike uređaja ovisi o uređaju. Molimo Vas da nas kontaktirate na servis@store.com.hr
Ne, ako je problem pokriven jamstvom ili zakonom o zaštiti potrošača, ništa vam se neće naplatiti. Ako problem nije pokriven jamstvom ili zakonom, cijena ovisi o vrsti popravka te se cijena dijagnostike naplaćuje ukoliko ne prihvaćate opciju popravka.
Dijagnostikom se podaci s uređaja gube. Servis nudi za Mac računala uslugu izrada sigurnosne kopije podataka. Više informacije saznjate o našim servisnom timom.
Nakon dijagnostike i narudžbe, novi uređaj stiže unutar 2-3 radna dana.
Nažalost ne. Nakon jamstvenog servisa vaš proizvod tvrtke Apple bit će vam vraćen s konfiguracijom s kojom vam je vaš proizvod tvrtke Apple bio inicijalno prodan, uz dodatak primjenjivih ažuriranja. Apple može instalirati softverska ažuriranja sustava kao dio jamstvenog servisa kojim će se proizvodu tvrtke Apple onemogućiti vraćanje na starije verzije softvera sustava. Aplikacije trećih strana instalirane na proizvod tvrtke Apple možda neće biti kompatibilne ili raditi s proizvodom tvrtke Apple zbog softverskog ažuriranja sustava. Sami ste odgovorni za ponovnu instalaciju svih drugih softverskih programa, podataka i informacija. Vraćanje i reinstalacija drugih softverskih programa, podataka i informacija nisu obuhvaćeni ovim jamstvom.
Ne, ukoliko ste kupili uređaj u Store poslovnici.
No, ukoliko ste uređaj kupili u drugoj trgovini, za ostavrivanje jamstva, uz uređaj na servisu potrebno je priložiti račun kao dokaz o kupnji.
Find my iPhone uslugu moguće je isključiti na www.icloud.com. Ukoliko ne znate lozinku od iCloud računa, potrebno se obratiti Apple korisničkoj podršci na broj 0800 222 427.
Kad problem s iPhone uređajem nije obuhvaćen jamstvom ni zakonom o zaštiti potrošača, npr. slučajna oštećenja i oštećenja nastala uslijed neovlaštenih izmjena itd.
Proizvod ćemo možda moći popraviti ili zamijeniti za naknadu koja se naplaćuje za popravke izvan jamstvenog pokrića. Zamjenski iPhone bit će nov ili ekvivalentan novom po performansama i pouzdanosti.
Kako biste uređaj predali na servis, slijedite upute navedene u nastavku:
1.Izradite sigurnosnu kopiju podataka na servisu iTunes ili iCloud.
2.Isključite funkciju Nađi moj iPhone
3.Izbrišite podatke i postavke u odjeljku Postavke > Općenito > Resetiraj > Izbriši sav sadržaj i postavke