01 77 87 800

Izjava o jamstvu 

Komercijalno jamstvo

Apple hardverski proizvodi obuhvaćeni su ograničenim jamstvom proizvođača u trajanju od jedne (1) godine od dana predaje Apple proizvoda krajnjem kupcu. Dućan d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Trg Petra Preradovića 4-6, kao Prodavatelj (dalje: Dućan d.o.o.) prenosi kupcu komercijalno jamstvo proizvođača Apple hardverskih proizvoda.Komercijalno jamstvo vrijedi usporedno sa zakonskim pravima koja kupcu pripadaju po drugoj osnovi, uključujući i prava temeljem odgovornosti za materijalne nedostatke stvari. Dućan d.o.o. kao ovlašteni serviser za Apple hardverske proizvode vrši servis navedenih proizvoda u jamstvenom roku isključivo u ovlaštenom servisu (više informacija o postupku prijave na https://store.com.hr/servis/prijava) te osigurava zamjenske dijelove za navedene proizvode u skladu s važećim propisima. Jamstvo vrijedi isključivo na području Republike Hrvatske.

Opseg komercijalnog jamstva

Komercijalno jamstvo vrijedi isključivo za nove proizvode isporučene prvom krajnjem kupcu od strane ovlaštenog prodavatelja i to za vrijeme od jedne (1) godine od dana predaje krajnjem kupcu. Komercijalno jamstvo na zamjenske dijelove vrijedi devedeset (90) dana od dana popravka odnosno zamjene, i to samo ako su zamjenski dijelovi isporučeni od strane ovlaštenog Apple prodavatelja te ugrađeni u ovlaštenom Apple servisu. Za vrijeme trajanja jamstvenog roka, Dućan d.o.o. besplatno će popraviti ili, po svom izboru, zamijeniti sklopovlje obuhvaćeno jamstvom ako proizvod ne radi ispravno zbog nedostataka na materijalima ili pogreške u proizvodnji, pod uvjetom da isti bude predan ovlaštenom servisnom središtu ispravno zapakiran, zajedno s imenom, adresom, telefonskim brojem i e-mail adresom kupca, opisom greške i dokazom o datumu kupnje, odnosno računom. Ako jamstvom obuhvaćen kvar ne bude otklonjen u primjerenom roku od dana zaprimanja proizvoda na servis, Dućan d.o.o. se isti obvezuje zamijeniti drugim ili izvršiti povrat sredstava kupcu.Jamstvo ne vrijedi u slučaju da je, po procjeni Dućan d.o.o., greška na navedenom sklopovlju nastala pogrešnom upotrebom, zloupotrebom, vanjskim utjecajima (udarci, vibracije, kemijski utjecaji, vlaga, prašina, ekstremne temperature, štetna zračenja, neispravne strujne mreže, udari groma i sl.) ili kao posljedica popravka ili izmjene koji nisu izvršeni od strane ovlaštenog prodavatelja tj. servisnog središta ili ako je greška posljedica normalnog trošenja. U jamstvo također nisu uključeni potrošni materijali (tinte, toneri i dr.) te mediji za jednokratno pohranjivanje podataka. Komercijalno jamstvo ne vrijedi ako kupac ne ispuni svoje zakonske ili ugovorne obveze. Troškove ispitivanja i mogućeg popravka snosi kupac ako se tijekom ispitivanja od strane Dućan d.o.o. pokaže da se kupčev zahtjev iz jamstva odnosi na grešku koja nije uključena u jamstvo, da je jamstveni rok istekao ili je proizvod ispravan, odnosno ako reklamacija ili prigovor kupca budu odbijeni. Dućan d.o.o. ne preuzima odgovornost za programsku podršku bilo koje vrste (uključujući pripadajuće priručnike i dokumentaciju), a osobito ne za kakvoću, funkcionalnost ili prikladnost iste za određenu namjenu te programska podrška nije obuhvaćena komercijalnim jamstvom. Dućan d.o.o. ni u kojem slučaju ne odgovara za štetu, bilo izravnu ili neizravnu, koja nastane ili može nastati tijekom vršenja servisa proizvoda u vidu izgubljenih podataka ili programa te ne snosi troškove obnavljanja ili umnožavanja takvih podataka ili programa. Pridržaj prava, cjelokupna programska podrška (bilo da je ugrađena u ROM ili drugo sklopovlje, bilo da je sadržana na nosaču podataka), uključujući sve odnosne priručnike i dokumentaciju, intelektualno je vlasništvo proizvođača i u potpunosti je pravno zaštićena. Dućan d.o.o. ne prodaje programsku podršku, već je daje na korištenje. Cjelokupna zaštitna prava koja se tiču programske podrške zadržava proizvođač. Programska podrška smije se koristiti samo na jednom računalu. Programska podrška sadržana u prodanom sklopovlju može biti korištena jedino s tim sklopovljem. Programska podrška ne smije biti odvojena od sklopovlja u koje je ugrađena niti, uz naknadu ili bez naknade, raspačavana, kopirana, prevođena, programski razbijana, korištena kao predložak, objedinjena s drugim programima, prilagođavana ili mijenjana. Softverski problemi, odnosno softversko podešavanje proizvoda nisu predmet jamstva te se takve intervencije naplaćuju.

StoreCare dodatno jamstvo

Kupac prilikom kupnje uređaja ima mogućnost kupnje StoreCare dodatnog jamstva trgovačkog društva Dućan d.o.o. kao Prodavatelja. StoreCare jamstvo je neprenosivo te prava iz njega može ostvarivati samo Kupac osobno. StoreCare jamstvo pruža se povrh, a ne umjesto zakonskih prava koja Vam pripadaju po drugoj osnovi, uključujući i prava temeljem odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.Ako je uređaj pod jamstvom, StoreCare jamstvo kao dodatno odnosno produljeno jamstvo vrijedi od prvog sljedećeg dana nakon isteka osnovnog jamstva i pod jednakim uvjetima i u opsegu kao i osnovno jamstvo. StoreCare jamstvo ne pokriva trošenje materijala, baterija, ventilatora i drugih potrošnih dijelova. Troškovi prijevoza odnosno dostave neispravnog uređaja do servisa i natrag nisu pokriveni produljenim jamstvom. Softverski problemi, odnosno softversko podešavanje proizvoda nisu predmet jamstva te se takve intervencije naplaćuju. Dodatno jamstvo vrijedi isključivo uz predočenje originalnog računa. StoreCare jamstvo kupcu pruža sljedeće dodatne pogodnosti: iOS edukacija u trajanju od 30 minuta odnosno MacOS edukacija u trajanju od 60 minuta, koja se održava u poslovnim prostorijama Dućan d.o.o. u vrijeme radnog vremena temeljem prethodnog pisanog dogovora između Dućan d.o.o. i kupca, postavljanje uređaja na zahtjev kupca te prioritetna dijagnostika u ovlaštenom Apple servisu u slučaju kvara uređaja obuhvaćenog jamstvom. U StoreCare jamstvu, u slučaju kvara, kupac ni u drugoj godini jamstva ne mora dokazivati da je neispravnost uređaja postojala pri isporuci robe.


8.5.2023.